Politica de returnare

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105 Art.19 alin. (8) din 2003.Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

Totodată, în conformitate cu legea sus menționată, reclamațiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avut un viciu ascuns (defect de fabricație) nu și în condițiile de uzură normală. Conform Art. 183 alin. (8) din Legea privind protecţia consumatorilor, nr. 105 din 2003, prevede că data achiziţionării produsului se stabileşte în baza bonului de casă sau a oricărui alt document care confirmă achiziţionarea produsului.

Dacă nu vă convine modelul, mărimea sau culoarea și doriți să returnați produsul sau să-l schimbați pe un alt model, o puteți face în decurs de 14 zile de la data livrării (Conform legii Nr. 105 Art.19 alin. (8) din 2003 privind protecţia consumatorilor).

Condițiile pentru returnarea produsului:

Produsul trebuie să fie nou, ceea ce presupune:

– Nu a fost utilizat

– Să fie în ambalaj original,păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele fabricii

– Starea produsului să permită o nouă comercializare.

– bonul fiscal

Este obligatoriu prezenţa bonului fiscal. Schimbul produsului se va efectua gratuit. În cazul în care va exista o diferență de preț între produse, se va achita diferența.

Modalități de returnare a bunurilor.

Returnarea mărfurilor este posibilă la magazinul unde a fost porcurat produsul:

str. Arborilor 21, cc Shopping MallDova, et.3 și et.1

Anularea și returnarea comenzii online

Pentru a anula o comandă online, e nevoie să ne contactați pe pagina noastra de Facebook sau Instagram cu un mesaj in privat în decurs de 1 ora, timpul prevăzut pentru ridicarea comenzii de la magazin. Veți avea nevoie să specificați nr comenzii și produsul/ele comandate.

Pentru returnarea mărfurilor procurate online, este nevoie să urmăriți conditiile de mai sus intocmai. Pentru a returna un produs sau mai multe, este nevoie sa vă apropiați la magazinul de la care a fost făcută comanda având bonul fiscal.

Schimbul de bunuri către magazin este posibil numai din următoarele motive:

– Mărimea nu este potrivită

– Acest produs nu se încadrează în aspect.

Este posibil să faceți schimb de produse pentru același model de dimensiune diferită (dacă este disponibilă) sau cu un alt produs cu același preț.

Modalitate de rambursare

Banii sunt transferați pe cardul bancar de la care a fost plătit ordinul. Transferul este de până la 10 zile lucrătoare după primirea și verificarea bunurilor returnate.